Pentadbir Laman Sosial Dicari



Kuala Lumpur – Seorang pentadbir laman sosial  yang dikenali sebagai Khairul Imran diburu Pihak Polis kerana memfitnah, kata polis Bukit Aman petang semalam.

Menurutnya, pihak Suruhanjaya telah mengambil tindakan drastik atas dakwaan memfitnah keterlaluan ke atas Utusan (M). Menurut sumber, Khairul Imran yang menggunakan akaun facebook beliau http://www.facebook.com/khairulimran23 dicari bagi membantu siasatan.

Dia merupakan pentadbir lebih dari 10 laman ‘page’ media sosial atas dasar politik. Terdahulu beliau telah menyunting halaman muka depan utusan atas dasar politik,” tambah ketua polis tersebut.

1 comments:

  • SAYA PAK RADI DI SEMARANG says:
    19 Julai 2016 pada 10:26 PG

    Saya sangat bersyukur telah menemukan blok MBAH RAWA GUMPALA dan ternyata apa yang tertulis di dalam blok MBAH,semua itu meman benar-benar terbukti dan salah satunya saya sudah telah membuktikannya sendiri,saya sangat berterimah kasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaibnya,atas bantuan ini kini aku sudah bankit lagi dan usaha yang dulunya bankrut kini bisa berjalan kembali,berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA kini kehidupan kami sudah jauh lebih baik dari pada sebelumnya,saya tidak pernah menyangka kalau saya bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan budibaik mbah,pesugihan ini adalah pesugihan resmih dan pesugihan ini banyak pilihan misalnya dana ghaib,tuyul,minyak penarik,uang balik,togel
    Bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085-316-106-111 dan
    pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah

    ((PESUGIHAN DANA GHAIB))

Catat Ulasan