BR1M: Penyokong PR Hanya Layak Dapat RM400 Sahaja?

Bila Kerajaan BN umum akan beri RM500 kepada semua rakyat yang berpendapatan RM3 ribu ke bawah sebulan, geng-geng fuckatan mulalah menggelabah. Macam-macam perkara yang dilakukan mereka untuk mensabotaj usaha murni dan ikhlas BN untuk bantu meringankan beban hidup rakyat. Betullah bak kata seorang kawan, geng-geng fuckatan ini tidak ubah macam anak-anak IBLIS!


Mula-mula sebar surat layang. Konon-kononya pegawai LHDN sendiri yang kecewa dengan taktik keji BN. Tetapi yang buat surat ini pun bodoh piang. Dia sendiri lupa Kerajaan sudah umum pendapatan yang layak dicukai adalah RM3001 ke atas bagi yang bujang. HAMPEH...


Bila gagal, sebar borang palsu pula. Tapi kes di atas ini lebih kepada kes hendak kumpul nombor akaun orang ramai. Kan dah cakap, geng-geng fuckatan ini banyak penjenayah...


Dan kaedah di atas ini pun tidak kurangnya juga. Sambil edar borang palsu, sambil kumpul maklumat pengundi. Memang macam haram puak-puak fuckatan ini!


Last-last bila semua cara tidak laku, dipaksanya pula penyokong mereka mendermakan RM100 daripada BR1M yang diterima?!! Punyalah hina dan keji fuckatan ini. Sudahlah yang dapat itu pun orang-orang yang susah, hendak diperahnya lagi duit bantuan yang tidak seberapa itu. Mana pergi bajet surplus yang dikokok-kokoknya selama ini?!!

dipetik dari blog MYMASSA

0 comments:

Catat Ulasan