Zul Noordin Bicara Tentang Pelakon Terbaik 1998?




Semoga dengan video yang dikongsikan kali ini dapat memberi kesedaran kepada rakyat siapa sebenarnya Anwar disebalik 'topeng syaitan' yang melitupi setiap perbuatannya. Mari baca apa yang ditulis oleh orang yang pernah menjadi peguamnya dan ditipu selama lebih kurang 9 tahun.


Petikan daripda Zul4Kulim :

Kata orang, gambar menceritakan seribu makna. Kalau tengok video diatas, rumusannya tidak lain tidak bukan - Anwar Ibrahim memang kaki pembelit, pembohong & putar alam.

Mike bayangkan yop; teman yang jadi loyer dia selama bertahun-tahun, dan teman antara loyer yang kerap menziarahi dia semasa dalam Peajara Sg. Buloh pun boleh kena kelentong begitu lama, dok ingat dia sakit belakang sampai tak boleh bangkit.

Kekadang sampai macam nazak lakonanannya yop. Sampai teman boleh menitik air mata berceramah menceritakan kesakitan manusia yang ditabal bininya sendiri sebagai anugerah tuhan ini! Rupenya teman pun kena 'kencing' juga selama ni oleh pelakon terbaik dunia ni yop!!!

Kalu mike rasa susah nak percaya cuba mike tanya senior lawyer Zainur Zakaria, salah seorang peguam utama Anwar bersama teman dalam kes '98, juga bekas Presiden Majlis Peguam yang berkorban membela Anwar sehingga dihukum penjara 3 bulan! Cuba tanya kenapa dia cabut lari daripada menjadi loyer Anwar!

0 comments:

Catat Ulasan