Breaking News!! Dr. Rani Terkedu Bila Dr. Yunus Dilantik Sebagai Exco!!




RASMI!! Twitter MB Khalid Ibrahim mengesahkan Dr Yunus  dilantik sebagai Exco Agama negeri Selangor, menggantikan tempat Datuk Dr. Hasan Ali yang dipecat minggu lepas...


Dr Yunus mengangkat sumpah sebagai Exco


Adun Sijangkang, Dr Ahmad Yunus kini telah pun berada di Istana Bukit Kayangan untuk upacara mengangkat sumpah sebagai Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri yang baru bagi menggantikan Datuk Dr Hasan Ali.

Ternyata cakap-cakap sebelum ini yang mengatakan Pesuruhjaya Pas Selangor, Dr Rani adalah calon yang popular untuk mengisi jawatan berkenaan meleset.

Susah payah geng-geng parasit berusaha menjatuhkan Hasan Ali dan mengidam jawatan exco yang dikosongkan , akhirnya mereka terlepas.




Tahniah CTS ucapkan kepada Dr Ahmad Yunus Hairi, ADUN Sejangkang kerana bakal mengangkat sumpah pagi ini sebagai EXCO Hal Ehwal Islam. Berita ini mengembirakan banyak pihak memandangkan pencalonan daripada P"Gay"R dan DAP, Dr Rani Osman, yang juga ADUN Meru, telah ditolak oleh pihak Istana. 

Apakah Dr Ahmad Yunus akan mendapat tentangan dan mengalami nasib yang sama dengan Dr Hassan Ali, kerana tidak mendapat sokongan daripada P"Gay"R dan DAP Selangor, sama-sama kita tunggu dan lihat.

0 comments:

Catat Ulasan