Demi Ganjaran RM10K - @MiloSuam Akan Dedahkan Maklumat Pengebom #901??


PDRM dah keluarkan tawaran RM10 ribu kepada pemberi maklumat kes letupan di Mahkamah Tinggi hari tu.. Ada sesapa yang nak ke?

Kepada sesapa yang berangan nak dapatkan hadiah ganjaran RM10 ribu dari PDRM tu, gua nasihatkan supaya korang lupakan sajalah niat murni tu..

Sebabnya, gua confirm duit reward 10 ribu tu akan dapat pada blogger gay jamban MiloSuam pasal mamat gay tu memang pakar cari bukti..

Kepakaran mamat tu cari fakta memang terkenal seantero blogsphere sampaikan Dr Novandri pun pernah kantoi dengan Milosuam masa kes tisu dalam video Anwar..

Dan yang terbaru, MiloSuam sekali lagi membuktikan ke'GAY'an dia dengan membuat analisis ala-ala doktor haiwan pasal suntikan morphin yang dialami oleh pengawal peribadi Wan Azizah.

Dan sekali lagi jugak la Dr Novandri kantoi termalu... Hebat kan budak Milo tu?

So.., mamat gay Milo tu memang terbukti cekap selain dari banyak kaki yang jadi balachi dia.. Pasal tu Anwar sayang banget kat budak Milo tu..

Sebab tu gua yakin Polis akan dapat selesaikan kes 3 letupan di Mahkamah tu kalau dapatkan bantuan dari Milosuam.. Hahahaha...

Polis Diraja Malaysia (PDRM) menawarkan ganjaran RM 10,000 kepada pemberi maklumat insiden letupan bom di Kompleks Mahkamah Jalan Duta ketika keputusan kes perbicaraan Datuk Seri Anwar Ibrahim Isnin lalu.
Perkara itu diumumkan melalui laman Facebook milik pasukan keselamatan itu hari ini.
"Berikutan insiden tiga letupan 'Improvised Explosive Devices (IEDs)' yang berlaku pada 9 Januari 2012 berhampiran Kompleks Mahkamah Jalan Duta, PDRM menawarkan ganjaran sebanyak RM 10,000 kepada sesiapa yang dapat memberi maklumat sehingga tertangkapnya individu atau kumpulan yang bertanggungjawab dalam insiden tersebut," menurut status di laman Facebook tersebut.

1 comments:

  • Pewaris Wasiat says:
    13 Januari 2012 3:29 PTG

    Dapat RM 10K boleh pegi buat operate Bontot kasi Tongek...tongek sikit baru stim..!!! Muaahaahahahaha

Catat Ulasan