Hot!! Ini Akan Membuatkan Penjilat Anwar Tidak Senang Duduk...



EP pasti selepas ini puak-puak yang menjilat Anwar mengetahui berita ini mereka semestinya akan meroyan. Mangsa yang paling utama akan dipersalahkan dalam hal ini ialah UMNO. Mereka akan tuduh UMNO cuba mempengaruhi Peguam Negara untuk menfailkan rayuan kes liwat tersebut..
Tapi bagi EP lantaklah apa mereka nak kata sebabnya puak-puak bangang ini tak mana pernah puas hati jika apa-apa saja keputusan tidak menyebelahi mereka..ada saja yang salah..Apa saja yang berlaku di Malaysia pastinya salah UMNO..Sampai Anuwar balun Saiful dan Chinadoll pun salah UMNO...
Apa yang penting pihak mahkamah perlu memberi ruang pada Saiful untuk mendapatkan keadilan..

Jabatan Peguam Negara berkata rayuan terhadap pembebasan dan pelepasan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat, difailkan pada Jumaat berdasarkan keterangan dan undang-undang.
Jabatan itu menerusi satu kenyataan kepada Bernama berkata rayuan itu juga difailkan tanpa mengikut emosi atau pengaruh mana-mana pihak.
"Keputusan memfailkan notis rayuan ini membolehkan jabatan ini memperolehi penghakiman bertulis Yang Arif Hakim dan rekod prosiding perbicaraan daripada Mahkamah Tinggi.
"Ini seterusnya mengetahui dengan jelas alasan-alasan penuh keputusan yang Arif Hakim," kata jabatan itu.
Pada 9 Januari lepas, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membebaskan dan melepaskan Anwar daripada tuduhan meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 2008.
Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah semasa menyampaikan keputusan itu berkata mahkamah tidak 100 peratus pasti bahawa integriti sampel DNA tidak diusik.
Beliau juga berkata mahkamah keberatan mensabitkan kesalahan Anwar semata-mata berdasarkan kenyataan Mohd Saiful yang tidak disokong dengan bukti. - BERNAMA

0 comments:

Catat Ulasan