Panasss!! Parti PAS Jatuh Kafir Setelah Menyokong Liwat!!





Saudara-saudara sekelian percayalah,







Kita menentang PAS, bukan kerana nama dia PAS. Kita menentang Pakatan Rakyat bukan kerana dia lama pembangkang kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan pemimpin yang rendah moralnya, pemimpin yang menyokong Seks Bebas dan pemimpin yang menipu demi hendak berkuasa. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.

Percayalah saudara-saudara sekelian,
Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan menolak hukum Allah mengenai liwat dan zina.



Firman
Allah swt: Surah al-Asra’ ayat 32:

Dan

janganlah kamu menghampiri zina, sesungguhnya zina itu adalah satu perbuatan
yang keji dan satu jalan yang jahat (yang membawa kerosakan).

Rasulullah s.a.w telah bersabda: "Kamu semua hendaklah mengambil (hukuman zina) daripadaku. Sesungguhnya ALLAH telah menunjuk jalan penyelesaiannya. Penzina yang telah berkahwin hendaklah dirotan sebanyak 100 kali dan direjam hingga mati. Penzina yang belum kahwin hendaklah dirotan sebanyak 100 kali dan dibuang daerah."


- Hadis sahih riwayat Ahmad, Muslim, Abu Daud, al-Tirmizi, Ibn Majah

Rasulullah s.a.w telah bersabda: "Sesiapa yang menemui seseorang melakukan perbuatan kaum Nabi Lut a.s. (liwat), bunuhlah peliwat dan mangsa liwat yang rela."


- Hadis sahih riwayat Ahmad, al-Tirmizi, Abu Daud dan Ibn Majah

PAS sudah lupa akan hadis diatas, dan hanya mengingati hadis dan ayat Al-Quran berkenaan hukum Hudud sahaja. Ia merumuskan bahawa PAS juga telah jatuh kafir seperti mana tuduhan yang dilemparkan kepada UMNO. PAS mengarahkan penyokong-penyokongnya menjaja seluruh negara yang UMNO tolak hukum Hudud Allah. Sedangkan Pas menghalalkan LIWAT! Apakah itu tidak menolak hukum Allah?

Nabi sudah dicipta oleh PAS. Imam Mahdi pun sudah ada. Lama-lama nanti agaknya dicipta agama baru pulak. Sedangkan PAS ini adalah sebuah parti politik. Sebijik macam golongan Syiah.

Nah kamu wahai Pas, sifat kafir itu kembali kepada siapa sekarang?

0 comments:

Catat Ulasan