PKR Kerah 100,000 Penyokong Gegarkan Mahkamah, DAP Buat Tak Tahu Jer!!



100,000 penyokong bakal gegarkan Mahkamah, itu dulu... Sekarang mampukah Pakatan Rakyat menghimpunkan seramai itu penyokong mereka di perkarangan Mahkamah Tinggi Jalan Duta, Kuala Lumpur pada 9 Januari ini bagi menyatakan sokongan kepada Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim.

“PAS memberi jaminan untuk bersama membantu menggerakkan perhimpunan rakyat pada tarikh tersebut,” kata Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali pada sidang media Pakatan di ibu pejabat PKR hari ini.



Mana suara DAP? Mana? Mana? Hahaha! lu orang semua sudah kena tipu... DAP tidak akan bersama PKR dan PAS bagi membebaskan Anwar Ibrahim 9 Jan ini...

DAP lebih suka Anwar Ibrahim duduk dalam penjara... U no y.... coz... DAP percaya Anwar liwat Saiful dan misi utama mereka ialah mahu Lim Guan Eng jadi Perdana Menteri Malaysia...



Mahkamah Tinggi dijadual membuat penghakiman pada hari itu berhubung kes tuduhan liwat II yang dihadapi Anwar yang didakwa meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan di Kondominium Desa Damansara, Bukit Damansara pada 26 Jun 2008.

Rakyat di negeri ini dinasihatkan supaya tidak menyertai perhimpunan haram Kempen Bebaskan Anwar 901 kerana boleh mencetuskan huru-hara dan menggugat keselamatan orang ramai.

Kalau kita adakan demonstrasi, jika mempertikaikan keputusan mahkamah kerana tidak memihak kepada kita, bila masalah akan selesai?

Anwar tidak boleh mengheret rakyat bagi mengadakan demonstrasi jalanan dalam menyelesaikan masalah yang dihadapinya.

Sebaliknya kata beliau, hak masyarakat juga perlu dihormati selain mempertahankan hak individu.


0 comments:

Catat Ulasan