PRU13: Rakyat Singapura Turut Terlibat???


Wikileaks! Bukti Persediaan Warga Singapura Kucar-kacirkan Malaysia Semasa PRU Ke-13.



MyMassa dapat maklumat sulit dari Singapura bahawa sekumpulan besar rakyat Singapura akan turun ke Malaysia semasa PRU ke-13.

Pelbagai persediaan telah dibuat oleh pihak di Kota Singa. Bila MyMassa tanya pada sumber tersebut apakah bukti yang menyokong kenyataannya, jawab sumber MyMassa, dia boleh bagi bukti 'open source'. Dokumen-dokumen serta gambar-gambar detail dia tak boleh bagi. Tambah sumber MyMassa, sila ke alamat ini untuk tengok bukti 'open source'.


Bila MyMassa pergi ke link yang diberi, memang terkejut melihat perancangan pihak asing yang cuba campurtangan dalam hal ehwal dalaman Malaysia! MyMassa terpaksa print screen FB ni supaya menjadi bukti di kemudian hari.


Apa kejadahnya Orang Singapura nak pantau Pilihan Raya Malaysia?

Bukti di atas selari dengan permintaan pihak pembangkang bahawa pihak luar akan dijemput untuk memantau Pilihan Raya Malaysia.


MyMassa tak kisah kalau badan bebas seperti parti politik dari Negara Asia Tenggara yang datang pantau. Tapi kalau yang datang pantau tu adalah pihak yang dilatih oleh BERSIH, dah sahlah mereka bukan nak pastikan pilihan raya berjalan lancar tetapi sengaja nak cipta bukti bahawa pilihan raya di Malaysia adalah kotor.

Ini baru sikit pendedahan MyMassa. Banyak lagi bukti-bukti lain yang akan menyusul bahawa Singapura memang ingin campurtangan dan cuba mewujudkan keadaan huru hara di Malaysia. Mohon pembaca dan rakan blogger sebarkan maklumat ini yang ternyata mengancam keselamatan dan kedaulatan negara kita. Cara nak sebarkan dengan mudah adalah dengan klik butang di hujung artikel sama ada mahu berkongsi di Twitter, FB atau pun Google+.


*Nak tahu kenapa PKR pilih Singapura untuk dapatkan bantuan untuk gulingkan Kerajaan, inilah sebabnya.


SUMBER : MYMASSA

0 comments:

Catat Ulasan