Regim DAP Pulau Pinang Benarkan Kubur Umat Islam Di Hancurkan


Regim DAP Pulau Pinang yang kita semua tahu chauvanis ultrakiasu dan rasis hari ini sekali lagi bertindak menindas umat Islam .

Terkini kerajaan regim ini telah meluluskan agar 10-15 kubur umat Islam di Tanah Perkuburan Boundry dihancurkan demi menurut kehendak pemaju perumahan Syarikat Marvellous Land Sdn Bhd membina tembok.

Walaupun pelbagai bantahan dan rayuan pihak waris,Pihak majlis berperbandaran tidak mempedulikan sebaliknya mendapat kebenaran dan kelulusan daripada MPPP yang Ahli Majlisnya dikuasai oleh DAP.

Sebentar tadi satu bantahan sekali lagi dibuat dikawasan perkuburan itu,tidak ada seorang pun wakil daripada PAS atau PKR hadir untuk membela nasib waris tanah kubur ini.Mereka semua khabarnya menyorok dibelakang abang besar YB gengster tong gas Ng Wei Aik dan Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Pengurusan Trafik dan Alam Sekitar Chow Kon Yeow.

Kita dapat lihat diskriminasi oleh regim DAP,mereka akan bertindak serta merta jika sebarang isu melibatkan kepentingan kaum cina. Kes yang sama berlaku awal tahun ini melibatkan tanah perkuburan cina dan anda dapat lihat bagaimana regim DAP bertindak. [BACA SELANJUTNYA]

0 comments:

Catat Ulasan