Memalukan!! Terbongkar Fitnah Yang Memalukan Jentera Siber Anwar Ibrahim!!

Sebelum ini MiM telah dedahkan bahawa kontroversi DS Rosmah Mansor sebenarnya ditulis di dalam blog fesyen milik Patty Huntington. Nama blog tersebut ialah frockwriter. Baca Sini

Rujuk di bawah:





MiM juga telah menulis tentang penemuan sah yang mengatakan bahawa Andrew Hornery adalah salah seorang wartawan yang paling teruk di Australia kerana artikel-artikel beliau yang tidak boleh dipakai dan berkonsepkan gossip liar.

Penggosip liar itu juga 
adalah seorang gay ! Ya betul...gay ! Baca sini



Kenyataan terbaru Carl Kapp, pereka fesyen yang turut diseret di dalam kancah fitnah sudah pasti menjawab segala pembohongan sejak seminggu ini.

Seperti yang kita tahu, fitnah tersebut turut diapi-apikan oleh jentera media pro-pembangkang dan bloggers mereka tanpa mahu menggunakan akal fikiran untuk mengetahui perkara yang sebenarnya.



Di antara kenyataan Carl Kapp :

1. "Saya ingin menjelaskan bahawa dalam kenyataan saya mengenai kunjungan pelanggan kehormat tersebut, saya tidak pernah membuat apa-apa rujukan khusus kepada jumlah yang dibelanjakan di kedai Paddington saya," kata Kapp.

2. Menurut Kapp, artikel tersebut juga "tidak tepat" apabila mengatakan bahawa beliau "diterbangkan ke Malaysia bulan depan" semata-mata untuk faedah Rosmah.

3. Sebaliknya, kata beliau, lawatan ke pelbagai tempat di rantau Asia, termasuk Malaysia, bagi tujuan saluran pemasaran barangannya dan untuk mendapatkan bahan bagi produk masa depan, adalah perkara biasa dalam urusan kerjanya dan perniagaan.

4. "... Semasa lawatan mereka, anggota rombongan (Rosmah), termasuk rakan-rakan serta pengerusi dan penganjur Festival Fesyen Islam telah membuat pelbagai pembelian secara berasingan. Saya percaya Datin Sri Rosmah adalah penaung Festival Fesyen Islam. "

Dengan pengakuan dari Carl Kapp si empunya diri, maka kenyataan di dalam blog frockwriter milik Patty Huntington dan pengossip liar gay, Andrew Hornery adalah tidak tepat dan berbau pembohongan yang disengajakan.

Persoalannya sekarang, apakah pemimpin pembangkang dan bloggers mereka akan meminta maaf dan menerangkan perkara yang sebenarnya?

Kita boleh gelak sahaja!

0 comments:

Catat Ulasan