Tokoh Seks: Satu Penghinaan Besar Muslimah PAS Kepada Rasulullah!!

Maya difahamkan Kelab Taat Suami ditubuhkan oleh muslimah PAS sempena Muktamar parti tersebut tahun lalu. Tidak kira apapun motof penubuhan kelab ini, tapi dalam isu terbaru mengaitkan Rasulullah saw sebagai seorang 'Tokoh Seks' (tidak kiralah suci atau kotor) adalah satu penghinaan besar kerana Rasulullah saw sudah terbukti menjadi contoh DALAM SEMUA ASPEK untuk seluruh ummat... Menyempitkan ruang kepada sisi seksual semata-mata seperti menyamakan Nabi seperti seorang 'SIMBOL SEKS'!! Sudah2lah PAS menyongsangkan ummat...-Maya de Jendela

Maya berkongsi pendapat yang sama seperti blogger CTS:


Sebelum ini Kelab Taat Suami pernah menerbitkan sebuah buku kontroversi bertajuk "Seks Islam, Perangi Yahudi Untuk Kembalikan Seks Islam Kepada Dunia" sehingga menyebabkan buku berkenaan diharamkan oleh Kementerian Dalam Negeri disebabkan buku berkenaan mengulas mengenai seks suami isteri secara terpeinci.

Tidak serik dengan kontroversi berkenaan, terbaharu, Kelab Taat Suami kembali dengan kempen yang biadab iaitu "Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam" semperna menyambut sambutan Maulidul Rasul tahun ini. Memetik sumber The Malaysian Insiders:
Disebalik kontroversi buku panduan seks, Kelab Taat Suami hari ini melancarkan kempen “Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam” sempena sambutan Maulidur Rasul pada tahun ini. Kempen selama 12 hari itu (bermula hari ini) adalah untuk meraikan kelahiran  Nabi Muhammad pada 5 Februari depan atau 12 Rabiul Awal mengikut kalendar Islam. Menurut Presiden Kelab Taat Suami Malaysia Fauziah Ariffin, kempen itu diadakan bagi mengajak umat Islam terutamanya pasangan suami isteri untuk mengamalkan kehidupan Rasulullah. - The Malaysian Insiders.
CTS tidak bersetuju dengan cara Kelab Taat Suami mengangkat kehidupan seksual sebagai agenda utama perjuangan mereka. Apatah lagi dengan meletakkan Rasulullah SAW sebagai tokoh seks Islam amat biadab dan menghina ketokohan Rasulullah SAW. Islam didatangkan dengan rahmat manakala Rasulullah SAW dilantik sebagai Rasul sebagai penyuluh sekalian alam dan menyempurnakan akhlak dan keimanan umat Baginda. Adalah diharapkan pihak-pihak berkenaan dapat memantau pergerakan Kelab Taat Suami dari terus memesongkan dan menghina kesucian Agama Islam.

1 comments:

  • Lebai Malang says:
    26 Januari 2012 pada 4:02 PTG

    Fauziah Ariffin, Presiden Kelab Taat Suami..kau jangan buat KURANG AJAR menghina Rasulullah dengan gelaran Tokoh Sex Suci ke sex apa2 ke..kau bagi saja gelaran itu kepada Presiden kau Hj Hadi yg punya isteri lebih atau mana2 tokoh pimpinan PAS lain seperti Mat Sabu ke, Husam ke. Lagi hebat gelaran itu beri saja kepada Hj Anuuwar. Kau ni memang biadap melibatkan Nabi saw dengan cerita sek.

Catat Ulasan