Pak Berahim Enggan Redha Dengan Kuasa Allah!!



Uish!!! Apa nak jadi dengan Pak Berahim, Si Ketua Penerangan PAS Pusat ni sampaikan kuasa Allah pun dia tak redha.

Takkan la itu pun dia nak lawan jugak kot. Ke dia masih lagi dikaburi dengan mimpi - mimpi indah yang didendangkan oleh Si Ketua Penipu tu?

Sampai sanggup dia tak boleh nak terima hakikat ni dah kes berat ni. Apa yang membuatkan dia tak boleh terima kenyataan bahawa Si ketua penipu tu dah tak diterima masyarakat?
Ketua Penerangan Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man turut menafikan dakwaan itu.


Katanya, Anwar masih diterima rakyat dalam sebarang tindakan yang dilakukannya dan sokongan terhadapnya semakin meningkat.

“Tuduhan Raja Petra berunsur provokasi dan mainan media sahaja. Dia sebagai pemerhati politik pernah bersama PR, bukannya mengikuti PR secara langsung.

“Jika benar Anwar disifatkan sebagai liabiliti, kenapa kerajaan seolah-olah memberi tekanan kepada beliau sehingga kini,” katanya.
Rakyat jelas tak nak berpemimpinkan orang yang macam Si Ketua Penipu tu sebenarnya. Itu dah jelas, tak perlu diterangkan lagi.

Siapa nak berpemimpinkan seorang yang tak mampu nak menjaga maruah diri dia sendiri? Nak membersihkan imej dia dari sebarang tuduhan pun dia tak mampu, macam mana?

Dia dah diberi peluang untuk berbuat demikian dalam kes liwat dia hari tu. Tapi kenapa dia tak ambik peluang tersebut?

Si Ketua Penipu tu kata dia ada bukti, dia ada alibi. Tapi mana buktinya? Kenapa tak pakai alibi yang dinyatakan? Itu sahaja sudah cukup untuk membuktikan keGAGALan dia.

Adakah orang seperti itu yang hendak diangkat dan dinobatkan sebagai pemimpin, Pak Berahim? Orang yang tak mampu nak jaga maruah, pun nak diterima sebagai Pemimpin ke?

Guna la otak tu sikit Pak Berahim. Bukak sikit mata tu, jangan tutup hanya disebabkan rakus nak sangat berkuasa. 

Cuba lihat dengan mata hati, jangan teruja sangat nak sokong orang membabi buta. Otak ada, fikir la sendiri. Jangan la otak tu letak kat kepala lutut!!!

0 comments:

Catat Ulasan