Video Panas!! @AnwarIbrahim Koner Baring Bila Disergah Ketua Pemuda UMNO!! @KhairyKj


Satu rakaman dalam persidangan parlimen baru-baru ini yang membuatkan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim tergagap-gagap dan spin ke arah lain bila ditanya oleh Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin tentang aksi munafiknya ketika menjadi Timbalan Perdana Menteri suatu ketika dulu. Bravo KJ!!

2 comments:

  • Kabus Ibra says:
    19 Mac 2012 pada 10:02 PG

    Khairy is the best !!!

    Hanya Khairy yang boleh menggugupkan anu wal al juburi, kerana khairy adalah 'taste' anu war. Anu War Al Juburi sudah tentunya tergior dengan kejantanan dan kehandsomean Khairy, oleh kerana itu dia gugup dan tidak mampu meninggikan suara .. itulah sifat dan sikap LBGT bila berdepan dengan jantan kacak dan petah macam khairy. Begitu juga anu war al juburi selama ini gugup dengan azmin ali, Ezam Mohd Noor, Sukma Darmawan Susitaat Madja, Meor Abd Rahman, Saiful Bukhari Azlan ...

    Bila berdepan dengan jantan macho mcm Khairy atau lelaki jambu macam Azmin, anu war al juburi akan hilang pertimbangan, kerana pada masa itu totey bengkoknya bangun dan akal fikirannya terlena dibuat fantasi nafsunya yang berjegolak !!!

  • belang says:
    19 Mac 2012 pada 7:48 PTG

    samada pemuda umno suka atau tidak realitinya KJ lebih berupaya dan segar berbanding pemimpin2 umno lain.

Catat Ulasan