PANASSSSS... Selepas Kantoi Berpelukan, Peserta #DemoPTPTN Kantoi Hina Islam Pulak!!


Lepas tu korang tengok video ni. Perhatikan pada minit 0.41 ke hingga minit ke 1.22, apa yang budak Cina ni buat.



Pelik bin ajaib, mahasiswa Islam hanya buat bodoh dengan insiden ni.

Pelik bin ajaib, inilah fahaman yang diamalkan oleh muslim PAS dan PKR. Mereka membiarkan Islam dihina asalkan yang hina Islam tu musuh BN.

Malah pemimpin PAS juga memberikan sokongan penuh kepada aktiviti hina Islam ini.


Kalau korang nak tengok pengikut ajaran PAS sekarang ni, tengok video ni. Pakcik ni terlalu banyak dengar ceramah PAS sampai hafal apa yang pemimpin PAS ucapkan. Janji lawan BN, pakcik ni minum arak dan makan babi pun PAS tak kisah.



Orang kafir hina Islam dalam ceramah PAS pun PAS tak kisah, takkan dalam dua insiden kat atas ni PAS nak kisah?




Selepas hina PM dan Menteri KPT, mahasewel berani hina ISLAM. Apa nak jadi dengan budak-budak sekarang. - My Massa

1 comments:

  • Adi Kencana says:
    18 April 2012 9:37 PG

    PAS apa peduli, perjuangan negara Islam pun dah digugurkan. Semuanya kena ikut cakap Tok Guru Guan Eng.

    NURUL IZZAH: ANTARA NOBAT & LAGU P.RAMLEE... Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

Catat Ulasan