Gambar Yang Boleh Menyebabkan Nik Aziz Terkujat


Nik Aziz buat kesekian kalinya melabelkan UMNO sebagai mungkar. Maka WAJIB kepada dirinya untuk terus bertanding dalam PRU akan datang bagi melawan UMNO, walaupun sedar dirinya telah tua ganyut dan tunggu masa hendak mampus!

Persoalannya: Kalau Nik Aziz kata UMNO mungkar kerana ada dasar KEBANGSAAN-nya, maka apakah pula kedudukan DAP?!! Karpal jelas terang-terangan menentang Hudud dan hukum Islam. Jadi mengapa PAS boleh memilih orang kafir yang menolak Islam berbanding saudara seagama hanya kerana mempunyai nama Kebangsaan pada parti?!!

Itulah corak pemikiran yang cuba diterapkan oleh PAS kepada para penganutnya. CETEK lagi DANGKAL. Wajib lawan UMNO kerana ada KEBANGSAAN pada parti, tetapi WAJIB undi PAS kerana ada nama ISLAM pada parti. Walaupun jelas parti ISLE tersebut tidak lebih hanyalah boneka keldai tunggangan kepada abang besar pakatan, iaitu DAP.

Menariknya, apabila PAS tunduk kepada DAP dalam isu sekecil salun (undang-undang yang telah didukung oleh parti tersebut selama lebih 20 tahun di Kelantan), terfikirlah kita adakah mereka mampu mendaulatkan Islam setelah Pakatan memerintah negara kelak?!! Ini adalah kerana PAS lebih gentarkan pemimpin OKU DAP daripada Allah SWT itu sendiri!

Dan apakah pula nasibnya para "syuhada" yang gugur akibat amanat di bawah ini?!!


Kepada ekstremis khawarij PAS yang gemar menggelar dan mencaci maki sesama Islam, tetapi kecut telur kepada kafir, bacalah berita FB di bawah ini. Kami hendak tanya, adakah semua jemaah sekolah pondok di bawah ini beserta para ulama' dan mursyid mereka telah menjadi kafir mungkar hanya kerana mereka berjemaah berimamkan Timbalan Presiden UMNO?!!

Atau ini satu petanda jelas (yang gagal PAS nampak, alhamdulillah), bahawa golongan ilmuan agama sudah mulai meninggalkan PAS?!! Anda nilaikanlah sendiri. 

Tentu ramai di kalangan kita yang masih ingat gelaran MAT SEMBAB, dan kata-kata "pemimpin UMNO mana boleh jadi imam, nak baca Al-Quran pun tidak pandai!" ?!! Sekarang hendak kata apa lagi?!!


Sebelum ini, penganut-penganut Pas selalu mnghentam UMNO kononnya pemimpin-pemimpin UMNO tak boleh jadi imam. Kelmarin, sempena lawatan TPM ke Sekolah Pondok Pak Ya di Padang Lumat, Yan, Kedah, Timbalan Presiden UMNO merangkap Timbalan Perdana Menteri telah mengimamkan solat maghrib di surau Pondok Pak Ya yang merupakan sebuah sekolah pondok yang sangat terkenal di bumi Kedah kerana banyak melahirkan para ilmuan Islam. [BERSAMBUNG DI SINI]

0 comments:

Catat Ulasan