Lagi Pendedahan DAP Busuk Sehingga Ke Usus!


Bekas naib pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim mengakui ketika menjawat jawatan itu sekadar boneka dan tidak diberikan akses maklumat penting dalam parti. 

"Saya fikir ramai yang mengandaikan sebagai Naib Pengerusi, saya akan diberitahu segala-gala (mengenai perjalanan parti) tetapi saya langsung tidak diberitahu apa-apa.

"Saya hadir mesyuarat CEC (Jawatankuasa Pusat). Selalu agendanya adalah sesuatu yang umum. Keputusan dan hala tuju parti sebenarnya dilakukan oleh kumpulan kecil di belakang tabir”, katanya ketika ditemubual Antarapos.

Bekas Presiden Transparency International-Malaysia (TIM) Menyertai DAP pada tahun 2008 di atas pelawaan Penasihat DAP, Lim Kit Siang.

"Saya sertai DAP kerana dijemput oleh Lim Kit Siang. Masa itu,beliau selalu mengatakan DAP tidak ada rasuah namun setelah dua bulan berada di dalam parti itu, saya sedar, ia hanya omong kosong sahaja.Mereka mendakwa kononnya mahu membantu Melayu di Pulau Pinang, Mana buktinya? [BERSAMBUNG DI SINI]

0 comments:

Catat Ulasan