Melayu Dalam Kerajaan Kuat Makan Rasuah?


Sebaik saja tamat Kongres DAP di Pulau Pinang baru baru ,parti chauvanis ultrakiasu rasis ini menerima tamparan yang cukup hebat. Apabila kesemua calon berbangsa melayu yang bertanding kalah teruk.

Lim Guan Eng  memang cukup marah melihat perkembangan ini apabila ketokongan beliau diperlekehkan. Realitinya begitulah apabila didepan orang ramai DAP tidak mengaku mereka adalah sebuah parti yang rasis namun undi perwakilan adalah terjemahan yang sebenar yang tidak boleh disorok dan disangkal lagi.

Baling batu sembunyi tangan adalah perkara biasa yang dilakukan oleh Guan Eng, dihadapan melayu beliau sanggup makan duduk bersila sambil menggunakan tangan,beliau sanggup masuk ke masjid dan surau untuk hulur beras sekampit dua..Itu semua persis Lim Kuan Yew pada satu ketika dahulu.

Untuk menyerang balas kaum melayu dengan dendam yang kesumat ,Guan Eng tidak perlu buka mulut..cukup sekadar petik jari anjing melayunya akan memainkan peranan untuk menyerang bangsa melayu diluar sana.

Dr Ariffin S M Osman Naib Pengerusi baru DAP,salah seorang pengasas ALIRAN dan juga pensyarah di  Universiti Pertahanan Malaysia sekarang ini mula menjalankan tugas seperti mana yang diamanahkan oleh Lim Guan Eng. "MENYALAK"!

Hasilnya.. Kakitangan Awam seluruh negara berbangsa melayu diherdik dan dihina apabila Dr Ariffin beliau berkata bahawa rasuah berpunca daripada monopoli kaum Melayu didalam perkhidmatan awam.Lebih dari 80% kakitangan awam adalah berbangsa melayu dan kesemua mereka ini dihina sebegitu rupa.Sekarang ini DAP menyalahkan bangsa melayu sebagai pengamal rasuah sebagai justifikasi betapa teruknya bangsa melayu yang tidak tahu mengurus negara dan tidak boleh diharap memikul amanah.DAP merancang untuk mengurangkan lebih 45% kakitangan awam yang keseluruhannya adalah berbangsa melayu.

Kepada kakitangan awam yang kuat menyokong haprak pakatan nanti sama sama akan dapat habuan kalau biar DAP jadi kerajaan. 

Kenyataan beliau adalah selari dengan kenyataan Tony Pua dan beberapa pemimpin tertinggi DAP. [BACA DI SINI]

1 comments:

  • Jane Duncan says:
    19 Disember 2012 pada 4:37 PTG

    Sedapnya mulut dia cakap seperti Negara tiada berundang-undang. Ataupun orang DAP lah yang mencemari undang-undang! tiada hormat, memperlekeh, memaki hamun, menghina dan memperkecil undang-undang. Setahu aku bangsa Melayu memang bangsa jujur yang simplistik otaknya sehinggalah CINA bangsat mengajar mereka ambil dan makan rasuah! Sekarang mereka nak mengata pula "permainan" yang mereka reka dan amal ini! Kalau ada di kalangan orang Melayu yang makan rasuah memang adalah orang yang sudah banyak belajar dari teknik dan tactics tipu helah dan selok belok berniaga orang Cina di Malaysia ni! Kenapa orang Cina nak marah sangat! Andalah puncanya!

Catat Ulasan